قوانین بازگشت کالا
همه کالاها ضمانت 7روزه بازگشت دارند. شما میتوانید کالاهای خریداریشده را طبق رویههای بازگشت کالا به علتهایی مثل ایراد فنی یا ظاهری و مغایرت محصول، مرجوع کنید.
توجه داشته باشید برای مرجوع کردن کالا به دلایل بالا، بستهبندی استاندارد کالا همراه با لیبل باید حفظ شود و کالا در شرایط اولیه باشد.
تبصره: کالاهایی که شامل دستهبندی وسایل بهداشتی یا لوازم شخصی برقی هستند، همچنین کالاهای سوپرمارکتی که تاریخ انقضای محدود (کمتر از ۷ روز) دارند، کالاهای اینترنال مثل هارد اینترنال، رم، کارت شبکه و… کتاب، لباسهای زیر و لباس کودک زیر یک سال، جواهرات و اکسسوری که با پوست برخورد مستقیم دارند مثل گوشواره و گردنبند، امکان بازگشت را ندارند. درخواست مرجوع کردن کالا به دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
ایراد فنی
کالای دارای ایراد فنی یا ظاهری، در صورت تایید ایراد از سوی کارشناس فنی ، تا 7 روز بعد از تحویل به مشتری قابلبازگشت هستند. بهعنوان مثال اگر یک کالای برقی روشن نشود، این ایراد، فنی محسوب میشود. بهطور کلی ایراد فنی شامل مشکلاتی است که در قطعات یا اقلام همراه کالا وجود داشته و امکان استفاده از آن را مختل میکند.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی نمیشوند. همچنین در مورد کالاهای برقی هرگونه نوسانات برقی که منجر به آسیب به دستگاه شود شامل پوشش مرجوعی نمی شود.
ایراد ظاهری
برای گزارش ایراد ظاهری کالای خریداریشده، حتما باید تا ۲۴ساعت پس از دریافت کالا اقدام کنید و پس از این بازه، امکان ارسال درخواست مرجوعی وجود ندارد. ایراد ظاهری میتواند شامل مشکلاتی مثل خط و خش، شکستگی و … باشد.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی نمیشوند.
مغایرت
مرجوع کردن کالا به علت مغایرت، در صورتی امکانپذیر است که کالا از نظر مشخصات فیزیکی یا فنی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد. به این معنا که کالای خریداریشده مشخصاتی متفاوت با اطلاعات درجشده در جدول مشخصات داشته باشد یا اقلامی را که در جدول مشخصات به عنوان اقلام همراه ذکر شده، به همراه نداشته باشد.